БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

Автор(и)

  • О.Ю. Червона Львівський національний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0002-3053-3786
  • А.С. Гопка Львівський національний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.32782/2786-8273/2024-4-15

Ключові слова:

бренд-менеджмент, стратегічне управління, бренд, ефективність, стратегічний розвиток підприємства

Анотація

Стаття присвячена дослідженню формування бренд-менеджменту у системі стратегічного управління бізнесом. В ній розглянуто основні аспекти бренд-менеджменту, такі як створення і позиціонування бренду, комунікація зі споживачами, управління брендом та особливості його розвитку. Також досліджується вплив бренду на формування стратегічних цілей, зокрема на процеси прийняття рішень та розробку стратегій. Особливу увагу приділено комплексному підходу до процесу створення та розвитку успішного бренду та запропоновано заходи щодо його покращення, такі як формування споживчих цінностей, нарощення ринкової міцності, інвестування у бренд та інші. В статті розглядається важливість бренд-менеджменту, як одного з елементів стратегічного управління бізнесом, що може стати джерелом конкурентної переваги для компаній.

Посилання

Ковальчук О.А. Управління брендом як складова бренд-менеджменту. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка». Острог : Вид-во НаУОА, 2018. № 11(39). С. 52–55.

Мельничук Л.С. Бренд-менеджмент підприємств як фактор успішності на ринку. Наукові праці. Економіка. 2018. Вип. 300. Т. 312. С. 17–20.

Савченко С.М., Нікітін В.Г. Сутність та принципи стратегічного управління ефективністю діяльності підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2021. № 2.

Смерічевський С.Ф., Петропавловська С.Є., Радченко О.А. Бренд-менеджмент: навчальний посібник. Київ : НАУ, 2019.

Смолич Д.В. Сутність поняття бренд-менеджмент та його роль в діяльності організації. Економічні науки. Серія «Регіональна економіка». 2022. Вип. 19(75). С. 236–247.

Струтинська І.В. Бренд-менеджмент: теорія і практика: навч. Посібник. Тернопіль : Прінт-офіс. 2015. 204 с.

Kovaljchuk O. A. (2018) Upravlinnja brendom jak skladova brend-menedzhmentu [Brand management as a component of brand management]. Naukovi zapysky Nacionaljnogho universytetu «Ostrozjka akademija». Serija «Ekonomika». Ostrogh: Vyd-vo NaUOA. No. 11(39), pp. 52–55. (in Ukrainian)

Meljnychuk L. S. (2018) Brend-menedzhment pidpryjemstv jak faktor uspishnosti na rynku [Brand management of enterprises as a factor of success in the market]. Naukovi praci. Ekonomika, is. 300, vol. 312, pp. 17–20. (in Ukrainian).

Savchenko S. M., Nikitin V. Gh. (2021) Sutnistj ta pryncypy strateghichnogho upravlinnja efektyvnistju dijaljnosti pidpryjemstva [Essence and principles of strategic management of enterprise efficiency]. Elektronne naukove fakhove vydannja «Efektyvna ekonomika», no. 2. (in Ukrainian).

Smerichevsjkyj S. F., Petropavlovsjka S. Je., Radchenko O. A. (2019) Brend-menedzhment: navchaljnyj posibnyk. [Brand management: textbook.] Kyiv. (in Ukrainian).

Smolych D. V. (2022) Sutnistj ponjattja brend-menedzhment ta jogho rolj v dijaljnosti orghanizaciji [Essence of the concept of brand management and its role in organizational activities]. Ekonomichni nauky. Serija «Reghionaljna ekonomika», is. 19(75), pp. 236–247. (in Ukrainian).

Strutynsjka I. V. (2015) Brend-menedzhment: teorija i praktyka: navch. posibnyk. [Brand management: theory and practice: textbook]. Ternopil: Print-ofis. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-29

Як цитувати

Червона, О., & Гопка, А. (2024). БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ. Український економічний часопис, (4), 79–82. https://doi.org/10.32782/2786-8273/2024-4-15