ПОБУДОВА ВНУТРІШНЬОІГРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2786-8273/2024-7-1Ключові слова:
внутрішньоігрова економіка, digital-аналіз, оптимізація ігрового процесу, тактика внутрішньоігрової економіки, механізми внутрішньоігрової економікиАнотація
У статті розглядається процес побудови внутрішньоігрової економіки в контексті digital-аналізу, який забезпечує нові можливості для оптимізації ігрових систем. Внутрішньоігрова економіка, що включає в себе віртуальні валюти, предмети, ресурси та послуги, є ключовим елементом для утримання гравців та забезпечення фінансової стійкості розробників. Стаття акцентує увагу на тактиках створення та керування внутрішньоігрової економіки. Описуються аспекти використання digital-аналізу під час побудови внутрішньоігрової економіки. Висвітлюються також алгоритм побудови найпростішої механіки побудови внутрішньоігрової економіки. Загалом, стаття пропонує підхід до розуміння внутрішньоігрової економіки, підкреслюючи значення digital-аналізу в розробці стратегій, які сприяють успіху ігрових продуктів у конкурентному середовищі.
Посилання
Ranandeh V., Mirza-Babaei P. Beyond Equilibrium: Utilizing AI Agents in Video Game Economy Balancing. CHI PLAY '23: The Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, Stratford ON Canada. New York, NY, USA, 2023. DOI: https://doi.org/10.1145/3573382.3616092 (дата звернення: 01.11.2024).
Wang Y. Analysis of the Economy System in Games. 2022 7th International Conference on Social Sciences and Economic Development (ICSSED 2022), Wuhan, China, 25–27 March 2022. Paris, France, 2022. DOI: https://doi.org/10.2991/aebmr.k.220405.279 (дата звернення: 01.11.2024).
Rupp F., Eckert K. GEEvo: Game Economy Generation and Balancing with Evolutionary Algorithms. 2024 IEEE Congress on Evolutionary Computation (CEC), Yokohama, Japan, 30 June – 5 July 2024. 2024. P. 1–8. DOI: https://doi.org/10.1109/cec60901.2024.10612054 (дата звернення: 01.11.2024).
Gudmundsson S. The Art of Game Balancing: Keeping Players Hooked and Revenue Flowing. AI Engine for game development. URL: https://modl.ai/the-art-of-game-balancing-keeping-players-hooked-and-revenue-flowing/ (дата звернення: 29.10.2024).
Becker A., Görlich D. What is game balancing? - an examination of concepts. ParadigmPlus. 2020. Vol. 1, no. 1. P. 22–41. DOI: https://doi.org/10.55969/paradigmplus.v1n1a2 (дата звернення: 01.11.2024).
Evans E. The economics of free. Convergence: the international journal of research into new media technologies. 2016. Vol. 22, No. 6. P. 563–580. DOI: https://doi.org/10.1177/1354856514567052 (дата звернення: 01.11.2024).
Using evolutionary algorithms to target complexity levels in game economies / Rogers K. et al. IEEE transactions on games. 2023. P. 1–11. DOI: https://doi.org/10.1109/tg.2023.3238163 (дата звернення: 01.11.2024).
Shumaker J. 押したり引いたり:ゲーム内経済を構築する方法. GamesIndustry. Japan Edition. URL: https://jp.gamesindustry.biz/article/2010/20100801/ (дата звернення: 01.11.2024).