ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Автор(и)

  • О.А. Марченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-4727-3183
  • А.А. Постол Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-2985-5673
  • М.В. Сальнікова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0001-7950-3337

DOI:

https://doi.org/10.32782/2786-8273/2024-6-8

Ключові слова:

туристична галузь, туристичний продукт, конкурентноспроможність, туристичний ринок, стратегія розвитку, національна економіка, ресурсний потенціал, бренд

Анотація

У статті розглянуто шляхи визначення структурно-функціонального змісту галузі туризму, що дає змогу формувати концептуальні напрями розвитку галузі, розробляти стратегії розвитку та здійснювати управлінські рішення під впливом соціально-економічних чинників суспільного розвитку в умовах невизначеності. Акцентовано увагу на необхідності врахування аналогічного досвіду інших країн у відновленні галузі, які також постраждали внаслідок воєнних дій. Визначено актуальні для повоєнного часу напрями розвитку туризму.

Посилання

Larysa, M., Oksana, M., Kateryna, P., Tetiana, V., Viktoriia, H. Financial and taxation aspects of tourism activities development. International Journal of Management (IJM). Volume 11, Issue 3, March 2020, pp. 287–293.

Marchenko O., Salnikova M., Lomeiko A., Kozin I. The mechanisms of the formation of the regional structure of tourism. Budget, finance, economy and management: the latest trends in business and startup development: collective monograph / Andrushchak I. etc. Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. 330 р. Pр. 91–106.

Marchenko Oksana, Vorovka Volodymyr, Maryna Salnikova. Collective monograph «Promising scientific achievements in science, education and production – 2022» (Cluster mechanisms of the improvement of the regional structure of the tourism industry). Promising Scientific Achievements in Science, Education and Production – 2022. Series of monographs. Monograph 1. Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o., 2022. 81 s. (С. 5–11).

Oksana Marchenko, Anatolii Postol, Maryna Salnikova. The Organizational-Economic Mechanisms of the Improvement of the Regional Structure of the Tourism Industry (CHAPTER 1. MODERN BASICS OF ECONOMICS, MANAGEMENT AND TOURISM). The Latest Foundations for the Development of Production, Science and Education – 2024: Series of monographs Slovak Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o. Monograph 2. Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o., 2024, 116 s. S. 6–14.

Oksana Marchenko, Anatolii Postol, Tetiana Marusei, Natalia Babko, Vadym Semendiak, Maryna Salnikova (2024). Trends and Characteristics of the Ukrainian Touristic Industry Development in War Conditions and the Prospects for Emerging from the Crisis. REVISTA DE LA UNIVERSIDAD DEL ZULIA. 3ª época. Año 15, N° 42, 2024. Pр. 407–427.

Strategy of the development of tourism and resorts for the period until 2026. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/168-2017-%D1%80#Text

Strategy of the regional development of the Zaporizhzhia region for the period until 2027. URL: https://www.zoda.gov.ua/files/WP_Article_File/original/000130/130216.pdf

Yevhenii Bortnykov, Svitlana Zakharova, Oksana Marchenko, Iryna Verkhovod, Halina Harbar. Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms. Cuestiones Políticas. Vol. 41, Nº 77 (2023), рр. 569–583.

Larysa, M., Oksana, M., Kateryna, P., Tetiana, V., Viktoriia, H. (2020) Financial and taxation aspects of tourism activities development. International Journal of Management (IJM). Volume 11, Issue 3, March 2020, pp. 287–293.

Marchenko O., Salnikova M., Lomeiko A., Kozin I. (2024) The mechanisms of the formation of the regional structure of tourism. Budget, finance, economy and management: the latest trends in business and startup development: collective monograph / Andrushchak I. etc. International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 330 r. rr. 91–106.

Marchenko Oksana, Vorovka Volodymyr, Maryna Salnikova. (2022) Collective monograph «Promising scientific achievements in science, education and production – 2022» (Cluster mechanisms of the improvement of the regional structure of the tourism industry). Promising Scientific Achievements in Science, Education and Production – 2022. Series of monographs. Monograph 1. Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o., 2022. 81 p. (pp. 5–11).

Oksana Marchenko, Anatolii Postol, Maryna Salnikova. (2024) The Organizational-Economic Mechanisms of the Improvement of the Regional Structure of the Tourism Industry (CHAPTER 1. MODERN BASICS OF ECONOMICS, MANAGEMENT AND TOURISM). The Latest Foundations for the Development of Production, Science and Education – 2024: Series of monographs Slovak Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o. Monograph 2. Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o., 116 p, pp. 6–14.

Oksana Marchenko, Anatolii Postol, Tetiana Marusei, Natalia Babko, Vadym Semendiak, Maryna Salnikova (2024). Trends and Characteristics of the Ukrainian Touristic Industry Development in War Conditions and the Prospects for Emerging from the Crisis. REVISTA DE LA UNIVERSIDAD DEL ZULIA. 3ª época. Año 15, N° 42, 2024. rr. 407–427.

Strategy of the development of tourism and resorts for the period until 2026. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/168-2017-%D1%80#Text.

Strategy of the regional development of the Zaporizhzhia region for the period until 2027. Available at: https://www.zoda.gov.ua/files/WP_Article_File/original/000130/130216.pdf.

Yevhenii Bortnykov, Svitlana Zakharova, Oksana Marchenko, Iryna Verkhovod, Halina Harbar. Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms. Cuestiones Políticas. Vol. 41, Nº 77 (2023), Rr. 569–583.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Марченко, О., Постол, А., & Сальнікова, М. (2024). ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. Український економічний часопис, (6), 49–51. https://doi.org/10.32782/2786-8273/2024-6-8