ІМІДЖОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВЛАДИ У СИСТЕМІ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
DOI:
https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2021.214-232Ключові слова:
імідж органу державного управління, імідж керівника, зв‘язки з громадськістю органів владиАнотація
У статті розглянуто комунікаційну діяльність органів державного управління, що спрямована на формування позитивного іміджу влади, проаналізовано та узагальнено теоретико-практичні аспекти системи зв‘язків з громадськістю органів державної влади. Сучасне інноваційне комунікаційне середовище вимагає від фахівців паблік рилейшнз впроваджувати нові технологічні методи та використовувати сучасні форми надання інформації широкому загалу громадянського суспільства, щоб впливати на формування громадської думки. Відтак у статті розглядається низка інструментів іміджології, використання яких органами влади у системі зв‘язків з громадськістю є ефективними у періоди творення демократичного суспільства.
Посилання
Почепцов Г.Г. Имидж: от фараонов до президентов. — Киев: Лігісфера, 1997.
Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч.посіб. / Г. Г. Почепцов. – Київ, 2000. – 438 с.
Бебик В.М. Політологія для політика та громадянина. [Текст] : монограф., / В.М.Бебик - К. : МАУП, 2003. — 424 с.
Дрешпак В.М. Знаки та символи у державному управлінні. [Текст] : монограф., / В.М.Дрешпак. – Дніпропетровськ. ДРІДУ НАДУ, 2010. 338 с.
Войтович Р. Механізми реалізації звязків з громадськістю у державному управлінні [Текст] : метод. посіб., / Р.Войтович – К. : Вид-во КМЦППК. 2011 – 84 с.
Коханов Е.Ф. Теоретические и методологические основы PR- деятельности (Социологический аспект) : монография / Е. Ф. Коханов. – М. : РИП-холдинг, 2004. – 202 с., с.177
Ромат Є.В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах. [Текст] : монограф., / Є.В.Ромат. - К. : Вид-во НАДУ 2003. — 380 с.
Ромат Є.В. Реклама. История. Теория. Практика [Текст] / Є.В.Ромат.- 5-е изд. – СПб. [и др.]: Питер. – 2002. – 544 с.
Рихлік В. А. Зв‘язки з громадськістю в органах державної влади та місцевого самоврядування / В. А. Рихлік. // Політологічний вісник. – 2014. – №72. – С. 14.
Інформаційна відкритість органів державної влади України. / За загальною редакцією М. Лациби. — К.: Український незалежний центр політичних досліджень, 2005. - 156 с.
Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992р.// Закони України, Верховна Рада України, Ін-т законодавства / Редкол. В.Ф. Опришко та ін. – К.: Ін-т законодавства Верховної Ради України, 1996.
Королько В.Г. Паблік рилейшнз. Наукові основи, методика, практика, 2-е вид. доп. – К.: «Скарби», 2001. – 400 с.
Матукова Г. І. Розвиток корпоративної культури організацій : сучасний стан й актуальні проблеми / Г. І. Матукова // Держава та регіони. – 2008. – № 1. – С. 96 – 99.
Al Ries, John Trouts. Advertising Agе. 1972 р.
Порядок функціонування веб-сайтів органів виконавчої влади. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1022-02#Text
Аксьонова Н. Методика відбору інтернет-інформації: вплив сучасних інтернет-технологій. 2014. Електронний ресурс: http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1059:metodika-vidboru-internet-informatsiji-vpliv-suchasnikh-internet-tekhnologij&catid=127&Itemid=460
Siegel L. How American PR Is Different from PR Overseas [Електронний ресурс] / Lucy Siegel // 2013 – Режим доступу до ресурсу: https://scottpublicrelations.com/how-american-pr-is-different-from-pr-overseas/.
Berman E. M. THE PRACTICE OF GOVERNMENT PUBLIC RELATIONS [Електронний ресурс] / Evan M. Berman // CRC Press. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: https://andrerahman.staff.uns.ac.id/files/2015/10/ASPA-Series-in-Public-Administration-and-Public-Policy-Mordecai-Lee-Grant-Neeley-Kendra-Stewart-The-Practice-of-Government-Public-Relations-CRC-Press-2011.pdf
Взаємодія з громадськістю в умовах реалізації адміністративної реформи [Текст]. — Івано-Франківськ : Івано-Франківський центр науки, інновацій та інформатизації, 2012. — 195 с. http://www.lvivacademy.com/vidavnitstvo_1/edu_49/fail/34.pdf
Бугрим В.В. Комунікативно-технологічні матриці побудови ефективного іміджу / В. В.Бугрим // Наукові записки Інституту журналістики.-К.: Інститут журналістики, 2007.-Т. 28.-С. 33-42. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1970
Pocheptsov GG Image: from pharaohs to presidents. - Kiev: Ligisphere, 1997. [in Ukrainian].
Pocheptsov GG Public relations: textbook. / GG Pocheptsov. - Kyiv, 2000. - 438 p. [in Ukrainian].
Bebik VM Political science for politicians and citizens. [Текст]: монограф., / В.М.Бебик - К.: МАУП, 2003. - 424 с. [in Ukrainian].
Dreshpak VM Signs and symbols in public administration. [Text]: monograph., / VM Dreshpak. - Dnipropetrovsk. DRIDU NADU, 2010. 338 p. [in Ukrainian].
Voitovych R. Mechanisms for the implementation of public relations in public administration [Text]: method. manual., / R. Voitovych - K .: Published by KMTSPPK. 2011 - 84 p. [in Ukrainian].
Kokhanov EF Theoretical and methodological bases of PR-activity (Sociological aspect): monograph / EF Kokhanov. - M .: RIP-holding, 2004. - 202 p., P.177 [in Russian].
Romat EV Transformation of the model of state management of advertising activity in transitional conditions. [Text]: monograph., / EV Romat. - К.: Вид-во НАДУ 2003. - 380 с. [in Ukrainian].
Romat EV Advertising. History. Theory. Practice [Text] / EV Romat.- 5th ed. - СПб. [et al.]: Peter. - 2002. - 544 p. [in Ukrainian].
Rykhlik VA Public relations in public authorities and local government / VA Rykhlik. // Political Bulletin. - 2014. - №72. - P. 14. [in Ukrainian].
Information openness of public authorities of Ukraine. / Edited by M. Latsyba. - Kyiv: Ukrainian Independent Center for Political Studies, 2005. - 156 p. [in Ukrainian].
Law of Ukraine "On Information" of 02.10.1992. V.F. Opryshko and others. - Kyiv: Institute of Legislation of the Verkhovna Rada of Ukraine, 1996. [in Ukrainian].
Korolko VG Public relations. Scientific bases, methods, practice, 2nd ed. ext. - К .: «Скарби», 2001. - 400 с. [in Ukrainian].
Matukova GI Development of corporate culture of organizations: current status and current issues / GI Matukova // State and Regions. - 2008. - № 1. - P. 96 - 99. [in Ukrainian].
Al Ries, John Trouts. Advertising Age. 1972 [in USA].
The order of functioning of websites of executive bodies. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1022-02#Text [in Ukrainian].
Aksonova N. Methods of selection of Internet information: the impact of modern Internet technologies. 2014. Retrieved from:: http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1059:metodika-vidboru-internet-informatsiji-vpliv-suchasnikh-internet-tekhnologij&catid=127&Itemid=460 [in Ukrainian].
Siegel L. How American PR Is Different from PR Overseas [Electronic resource] / Lucy Siegel // 2013 - Retrieved from:: https://scottpublicrelations.com/how-american-pr-is-different-from-pr-overseas / . [in USA].
Berman E. M. THE PRACTICE OF GOVERNMENT PUBLIC RELATIONS [Electronic resource] / Evan M. Berman // CRC Press. - 2012. - Retrieved from:: https://andrerahman.staff.uns.ac.id/files/2015/10/ASPA-Series-in-Public-Administration-and-Public-Policy-Mordecai-Lee-Grant-Neeley-Kendra-Stewart-The-Practice-of-Government-Public-Relations-CRC-Press-2011.pdf [in USA].
Interaction with the public in the context of administrative reform [Text]. - Ivano-Frankivsk: Ivano-Frankivsk Center for Science, Innovation and Informatization, 2012. - 195 p. Retrieved from:: http://www.lvivacademy.com/vidavnitstvo_1/edu_49/fail/34.pdf [in Ukrainian].
Bugrim VV Communicative-technological matrices of building an effective image / VV Bugrym // Scientific notes of the Institute of Journalism.-K .: Institute of Journalism, 2007.-T. 28.-S. 33-42. - Retrieved from:: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1970 [in Ukrainian].